Kolombiya Cumhurbaşkanı Gustavo Petro'nun, şubat ayında ABD Başkanı Donald Trump ile bir araya geleceği bildirildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz"
İçeriği Görüntüle

Kolombiya Cumhurbaşkanı Gustavo Petro, kabine toplantısında yaptığı açıklamada, ABD Başkanı Donald Trump ile 3 Şubat’ta Beyaz Saray'da görüşeceğini duyurdu. Petro, görüşmenin ana maddesinin uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadele olacağını belirtti.