Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Belçika’nın başkenti Brüksel’de Türkiye - AB Yüksek Düzeyli Diyalog Toplantısına katıldı.



Bakan Yumaklı toplantıya ilişkin yaptığı açıklamada, “Türkiye - AB Yüksek Düzeyli Diyalog Toplantımız için Avrupa Birliği’nin başkenti Brüksel’deyiz.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz"
İçeriği Görüntüle

Gıda güvenliği, coğrafi işaretler, IPARD programı gibi birçok farklı konuyu ele aldık. Ortak politikalar çerçevesinde iş birliğinin geliştirilmesi en büyük hedefimiz” dedi.