EuroLeague, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmaya devam edeceğini duyurdu. EuroLeague yönetimi tarafından, Beşiktaş GAİN'in, 20’nci takım olarak EuroLeague'e katılmasına karar verildi.
EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla devam edeceğini açıkladı. Beşiktaş GAİN, Monaco’nun yerine 20’nci takım olarak EuroLeague'e katıldı.

Siyah beyazlı kulüp ise resmi açıklama için EuroLeague yönetiminin kesin açıklamasını bekliyor.
Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven'in konuyla ilgili açıklaması ise şöyle:
“Buradan dönüş için son anda çok farklı bir siyasetin veya gücün devreye girmesi gerekiyor. Şu anda da böyle bir ihtimal görünmüyor. Kesin Hayırlı olsun demek için Eurolig yönetim kurulu resmi kararını bekliyoruz”





