Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Brüksel temasları kapsamında Avrupa Birliği Komisyonu’nun Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile bir araya geldi.

Uraloğlu görüşmeye ilişkin, “Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkıları ve Türkiye-AB iş birliği imkanlarını değerlendirdik. Küresel ticaret ağlarının yeniden şekillendiği bir dönemde, Türkiye’nin merkezinde yer aldığı Orta Koridor’un stratejik önemini ve bölgesel istikrara katkılarını vurguladık.

Pezeşkiyan: "ABD ile görüşmeler tarafların yükümlülüklere bağlığıyla etkili olabilecek"
Pezeşkiyan: "ABD ile görüşmeler tarafların yükümlülüklere bağlığıyla etkili olabilecek"
İçeriği Görüntüle

Ülkemizin güçlü ulaştırma altyapısıyla Avrupa ile Asya arasındaki bağlantısallığın geleceğinde belirleyici bir rol oynamayı sürdüreceğiz” değerlendirmesinde bulundu.